Wednesday, September 26, 2007

BeGiNniNg



In search of true feelings my days and nights went on wandering,more i wandered more i was into abyss of wandering.No where i found contentment to my soul,no where i saw a person of belief,more i searched more i failed into it.
Someone said,"no longing ever left unfulfilled"with that belief i stayed awake,in the silent nights,just to find the person who understands the language of silence.In which you talk through your twinkling eyes,where you feel your words have got its true meaning.
May be what i am writing could be discarded by her,but my beliefs and faith wont deject me again, there is something in her which made me to write,which pushed me to open the distinctive feeling which every heart has.At times we don't have the language to say it.
The journey has no destination but the purity of it lies in the journey without a thought of reaching to any destined place but to walk together in search of contentment of soul.
I have put what i felt about you,i am holding my breath with my finger crossed,when you come to write,you will find me extending my hand to hold me in the journey rather than thinking about its DESTINY.

Shehar ki raat aur main naashaad-o-naakaaraa phiru
jagmagaati jaagati sadakon pe aawara phiru
Ghair ki basti hai kab tak dar badar maara phiru

ae Gam-e-dil kyaa karu ae vahashat-e-dil kya karu

jhilmilate qumqumon ki raah mein zanjeer si
raat ke haathon mein din ki mohani tasveer si
mere seene par magar chalati hui shamsheer si

ae Gam-e-dil kya karu ae vahashat-e-dil kya karu

ye rupahali chao ye aakaash par taaro ka jaal
jaise sufi ka tasavvur jaise aashiq ka Khayaal
aah lekin kaun jaane kaun samajhe jee ka haal

ae Gam-e-dil kyaa karuu ae vahashat-e-dil kya karu

phir woh toota ek sitara phir vo chuti phuljhadi
jaane kis ki god mein aaye ye moti ki ladi
huk si seene mein uthi chot si dil par padi

ae Gam-e-dil kya karu ae vahashat-e-dil kya karu

raat ha.Ns ha.Ns kar ye kahatii hai ke maiKhaane me.n chal
phir kisii shah_naaz-e-laalaaruKh ke kaashaane me.n chal
ye nahii.n mumkin to phir ai dost viiraane me.n chal

ae Gam-e-dil kya karu ae vahashat-e-dil kya karu

har taraf bikhari hui ranginiya raanaiya
har qadam par isharatein leti hui angadaiyaan
Badh rahi hai god phailaaye hue rusavaaiya

ae Gam-e-dil kya karu ae vahashat-e-dil kya karu

raaste mein ruk ke dum le lu meri aadat nahi
laut kar waapas chalaa jaaun meri fitarat nahi
aur koi humnavaa mil jaaye ye qismat nahi

ae Gam-e-dil kya karu ae vahashat-e-dil kya karu

muntazir hai ek toofaan-e-balaa mere liye
ab bhi jaane kitne darwaaze hain vaa mere liye
par musibat hai mera ahad-e-vafaa mere liye

ae Gam-e-dil kya karu ae vahashat-e-dil kya karu

jee mein aata hai ki ab ahad-e-vafaa bhi tod du
un ko paa sakataa hu main ye aasaraa bhi chod du
haan munaasib hai ye zanjeer-e-hawaa bhi tod du

No comments: